ZeMMiK Going to Tokio!!

Monday, September 19, 2005

Mijn laatste post vanuit Japan


Zo mijn laatste avond, ik heb weer vele kilometers gelopen vandaag, het was bloedheet en gelukkig niet benauwd. Vandaag naar Uneo , Nakano, Shinjuku geweest. Het was te heet om in parken te gaan lopen, is ook niet leuk in je eentje. Dus een soort shop till your drop, weer 2 blaren erbij....
Vandaag ook voor het eerst ' duur ' gegeten, ik had zin in spaghetti, maar ik had verkeerd aangewezen dus kreeg ik een pizza. Kon d'r wel om lachen.
Voor de rest laat je niet afschrikken..Tokio is niet duur als je niet te gek doet. Amsterdam is duurder!!!!!! Ik zal nog een eind verslag je publiseren in Nederland, dan hoop ik het een beetje te kunnen onderbouwen.

Dit is nog even mijn buit... Vele games onder de 7 euro.. sommige zelfs 3. Ook nog kadootjes gescoord maar die post ik hier niet :-).
P.S die CD met die meidenkoppies erop is J-Pop...ben benieuwd..komt uit de rommelbak.

Hierna nog 1 update te gaan!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home