ZeMMiK Going to Tokio!!

Friday, September 16, 2005

Kon niet slapen... een Jap TV moment




Zo om 02:00 werd ik wakker en daarna kon ik niet meer slapen. ik heb zeker zo rond 05:30 wakker gelegen.Na 2 uur maar even de TV aangezet, veel kanalen hadden alleen ruis maar opeens zag ik een hele rare film. Een octopus die in het dagelijkse leven een freefighter was... euh ja, ik hoor je denken. Schijnbaar had die het heel erg zwaar..maar zijn vriendin die ziek was gaf opeens een kreet dat hij ervoor moest gaan. Het was daarna gewoon en kopie van Rocky 1 (daarom kon ik het zo goed volgen). Hij ging pushups doen..jawel met 1 arm. Zijn trainer ging met hem meetrainen etc etc. Alleen de muziek ontbrak nog.
Nou ja oordeel zelf maar, dan zie je in ieder geval dat ik het niet verzin.Oh ja zijn tegenstander was een ...kakkerlak. Na 30 min heb ik het maar uitgezet, zoveel waanzin kon ik niet meer aan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home